Planets Startsida Facebook

måndag 25 januari 2010

Efter passet

Ja, en summering av passet kan göras med ett ord: segt! Ingen ork, ingen motivation, ont i båda benen, framsida, baksida, vrister, benhinnor, och rygg! Så går det när man tränar dagen efter tävling. Men ryggen kändes okej iaf, det var snarare motivation som var mitt största problem idag. Men man får ha sådana dagar med ibland. Har suttit och grubblat över vad jag gjort olikt andra dagar innan träningspass och har inte kunnat sätta fingret på något specifikt! Antar att det var tävlandet under gårdagen som satt sina spår.
Hur som helst så överlevde jag men starterna vi tränade gick väl inget vidare! Man måste vara taggad för att vara så explosiv som jag vill vara. Så nu går tankarna kors och tvärs gällande helgen, tävla eller träna, det är frågan!
De andra i klubben verkar vara sugna på att åka, men vi får se vilket alternativ min röst faller på!
Godnatt!

1 kommentar:

  1. Tag en återhämtningsjogg! tycker Elisabeth och tävla inte om du känner dig stel på samma sätt som du gjorde igår.

    SvaraRadera