Planets Startsida Facebook

söndag 24 januari 2010

Hem från tävlingen


Ja, då sitter jag i bilen hem från tävlingen. Ännu en halvdan prestation att skriva till historien. Som vanligt så fick jag inte till starten, vilken brukar vara min starka sida, men nu så har jag bara ett enda pass i veckan som jag kan träna löpning på vilket beror på att det tar nästan två timmar från min dörr till friidrottens hus om man åker kollektivt. Jag sprang iaf på nytt årsbästa 7.28 idag, och kom 8 i män 60m. Allt känns helt ok förutom starten. Bara jag får till den så kommer resultaten. För övrigt så fick en rejäl låsning i ryggen under uppvärmningen och trodde inte att det skulle vara möjligt att kunna genomföra tävlingen. Men jag fick låna så kallad "häst-liniment" som var en salva, eller snarare vätska som man smackade på ryggen och skulle då uppleva rejäl värme. Dock så tyckte jag att mitt tigerbalsam (som var slut) värmde bättre, men det kan ha varit så att jag var lite feg när jag strök på "häst-linimentet". Låter ju farligt iaf!

Nu ska vi svänga in på Mediamarkt och/eller El-giganten för att köpa en datorväska till min miniPC så att den lättare går att ta med sig när man reser.
Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar