Planets Startsida Facebook

fredag 29 juli 2011

Dags för sista delen av Harry Potter!

Vilken dag!
Det blev inte riktigt som jag och Adam tänkt oss så vi fick det lite knapert med tid, men vi förvaltade tiden väl och hade det trevligt! Tyvärr så fick vi inte igång Age of Mythology's LAN läge då vi hade tänkt spela lite, men vi tror att vi vet vad som gick fel! :)
Vi spelade lite badminton innan jag drog hem till mig!

Sedan har jag spenderat dagen med lite Sommarmatte från Chalmers samt lite nätpoker med låtsaspengar!

Jag utförde även ett snabbt hoppass innan jag åt! Mångsteg samt Enbenshopp bland annat! Testade också att hoppa med den gamla skivstången vi har i garaget, men med halvt lyckat resultat!

Nu sitter jag på bussen på väg in till Göteborg! Bio väntar, Harry Potter, sista delen i 3D! Lär gråta en skvätt över att det är sista filmen! TAGGA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar