Planets Startsida Facebook

torsdag 28 juli 2011

Först träning sedan nätpoker

Dagens pass gick faktiskt riktigt bra! Passet såg ut som följer: 180m - 150m- 120m - 100m samtliga på max! Sprang ensam, men det var många som var där och tränade samtidigt vilket gjorde att det var en väldigt rolig träning! Loppen kändes lätta och snabba, ganska lång vila mellan varje visserligen, 12 - 10 -8min, men ändå! Ett riktigt härligt pass i värmen!

Nu när jag kom hem så satte jag mig vid datorn och laddade hem gratisprogrammet för Everest Poker som jag spelade med förr, och tur nog hade jag kvar mitt konto! Visserligen fanns där inga "låtsaspengar" kvar, men jag slapp registrera ett nytt åtminstone! Så nu har jag suttit och spelat en stund och det är riktigt roligt! Visserligen är det ganska oseriöst, vilket det lätt blir när det är låtsaspengar, men roligt är det! :)

Nu skall jag se till att vinna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar