Planets Startsida Facebook

torsdag 21 juli 2011

Kväll

Sitter hemma vid datorn nu! Har haft lite strul med att köpa en extern hårddisk till familjen då syrran har en Mac vilken inte kan använda samma hårdiskar! :( Antagligen blir det till att dela upp den, men vet inte om det kommer funka!

Min flickvän övertalade mig till att åka med till Italien genom att göra en stor plansch med planering över resan! SÅ SÖTT AV HENNE!! 
Så den 9:e augusti bär det av till Italien för min del!

Annars gick träningen väldigt bra idag! Jag springer lite kantigt men jag tror att det går snabbt! Vi får väl se till helgen! Några starter från block samt några maxlopp blev passet vilket filmades och jag fick se loppen efteråt! Det finns mycket att jobba med, vilket är väldigt bra, men förhoppningsvis så kommer det att gå undan i helgen!

Slutligen vill jag rekommendera att titta på Junior EM i friidrott som går nu den här veckan! Tidsprogram finner ni här och direkt länk till Webb-TV:n finner ni här!
Stenungsunds stolthet, min nära vän Johan Rogestedt kommer att under morgondagen springa försök 10.45 svensk tid imorgon! Så bänka er gott folk för det lär bjudas på underhållning!!
Det finns bara en vit kenyan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar