Planets Startsida Facebook

fredag 15 juli 2011

Lägenhet för Chalmers i Johanneberg

Ligger hemma hos Elvira och drar oss i sängen! Jag hat varit vaken en timma men min lilla plutt har fortfarande stängda ögon!
Idag väntar, som det ser ut nu, en Göteborgsresa med shopping och mys i stan!

Jag har börjat titta lite på lägenhet i Göteborg eftersom jag skall studera på Chalmers till hösten! Jag vet att de har några lägenheter i Johanneberg för Chalmersstuderande, men det är så svårt att veta vilket skick dessa befinner sig i och om det är trevliga lägenheter!
För min del så behöver det inte vara någon vidare värst stor lägenhet utan det räcker med en ganska liten billig! Men det skulle vara trevligt att veta hur se ser ut!

Kanske kan vi svänga förbi när vi ändå är i stan!? Så här ser det ut på hemsidan:



Här är en planlösning på 18 kvadrat, kanske lite liten känns det som!?



Vi får se hur det blir! Först skall vi vakna, och jag hade tänkt att besöka gymmet i dag för första gången på ett halvår! Har undvikt denna träningsmetod för att inte bli för stor, men lite explosiv träning lär inte skada i nuläget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar