Planets Startsida Facebook

lördag 23 juli 2011

Seger för mig och snart Johan Rogestedt på 800m!

Seger!! Sprang ganska bra men det det stramade i baklåren vilket hindrade steget mot slutet! Rejäl motvind -1.7 vilket gjorde att tiden blev blygsamma 11.40 men med tanke på förutsättningarna var det godkänt!

En första plats i seniorer var härligt att ta med sig hem!

Nu är det dags för Johan Rogestedt på junior EM!! Jag har fått tillgång till en dator inne på kansliet på tävlingen så jag kan se! :P väldigt snällt av dom!!


4 kommentarer:

  1. Grattis Niklas! Fy vad du är duktig! Vad glad jag blir när jag hör att det går så bra för dig!! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Hoppas det går lika bra idag! Vi håller tummarna! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Tusen tack Johanna och Maria!
    Det gick riktigt bra idag med! Jag vann seniorloppet på 200m i hård motvind! Riktigt kul!

    SvaraRadera