Planets Startsida Facebook

söndag 28 augusti 2011

Efter Junior SM 2011




Då var även dessa Svenska Mästerskap över! Summering; jag fick som jag ville! En semifinalplats och ett nytt personligt rekord!

Dagen inleddes med en stabil frukost på hotellet och då vi alla, förutom Johannes, hade sena starter så sysselsatte vi oss med att ta en geocache! Det var faktiskt riktigt roligt att göra det!
Det var för övrigt Fredriks första!

Sedan bar det av mot arenan för uppvärmning inför semin och jag kunde konstatera att benen kändes riktigt bra trots gårdagens lopp!

På med spikarna och dunka 200m på nya perset 22.68! Ingen finalplats men ett väl genomfört lopp för min del! Det kändes riktigt bra att få prestera trots att den senaste tidens uppladdning inte varit perfekt på något sätt! Min kropp kan, och nu börjar det bli dags att ge den träningen den förtjänar!

Så nu tror jag att jag rundar av säsongen och siktar mot inomhusdelen av året!

Location:I bilen hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar