Planets Startsida Facebook

måndag 29 augusti 2011

På väg hem

Det blev ingen bastusittning för min del idag!
Det visade sig att bussen därifrån avgick klockan elva, och min sista buss går hem fem över elva och med andra ord så skulle jag ha missat den!

Förhoppningsvis så finns det biljetter kvar till onsdag då den andra sittningen äger rum och då kommer jag försöka se till att få tag i en sovplats i stan tills dess!

Dag inleddes annars med en lunchföreläsning vid tolv för min del! SEB var där och berättade om vad de sysslar med och bjöd på en rejäl baguette med potatissallad- och köttbulle-fyllning!
En riktigt trevlig och intressant föreläsning!

Därefter så hade vi första lektionen med någon typ av matematikprogrammering. Tyvärr så fungerade inte den dator jag hade blivit tilldelad så jag fick se på när de andra utförde uppgifterna, men det såg inte speciellt svårt ut så det grejar jag nog enkelt!

Jag får se om jag hinner till träningen ikväll för att utvärdera säsongen, annars får det bli på torsdag!
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar