Planets Startsida Facebook

fredag 9 september 2011

Efter en riktigt rolig dag!


En väldigt rolig dag blev det idag!

Inleddes med en hyfsad dugga på 5 av 6 poäng, följt av nollningstävling! Under nollningen har vi samlat på oss poäng i våra olika grupper vilka idag gav oss olika försprång i dagens avslutande tävling!







Den gick ut på att springa mellan olika stationer och ta reda på något specifikt vilket man smsade till tävlingsledningen vilka i sin tur smsade instruktioner tillbaka gällande hur man hittade till nästa station!

SKITKUL!! Tyvärr fick jag lämna gruppen för att lämna min väska till min far då denna var för tung att kånka runt på! Därefter mötte jag upp de andra och tävlandet fortsatte!

Efter att ha slutat som tvåa i nollkampen så blev vi alla grupper belönade med ett Lisebergsbesök!

Vi hade otroligt roligt tillsammans och åkte en hel del åkattraktioner! En toppendag!!

Tyvärr fick jag lämna tidigare då jag håller på att dra på mig en förkylning och jag fick veta att det kunde bli svårt att bryta under kommande "överraskning"! Så efter Lisebergsbesöket så lämnade jag och Joakim de andra!

Nu sitter jag hemma och tittar på Finnkampen! Heja Sverige!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar