Planets Startsida Facebook

tisdag 13 september 2011

Läskigt spel igår!! Morgonjogg idag med!!


På väg till skolan! Tåget fick vänta in ett försenat tåg så jag förlorade 20min, men förhoppningsvis så skall jag kunna komma i tid!
Klockan ringde 6.45 i morse och då studsade jag.. ehhmm.. nåja, jag vaknade åtminstone och sedan bar det ut i regnet för en lugn morgonjogg!
Ett riktigt bra sätt att vakna på faktiskt!




Igår kväll spelade jag och David, då och då även Adam, ett datorspel som heter Amnesia! Ett av de läskigare spelen som lanserats sägs det! Detta räckte tydligen inte för att avskräcka David, för han kom in med extra högtalare för att skruva upp effekten ytterligare!

Jisses va rädd jag var!! MÅSTE GÖRAS OM!!
Jag stiftade ett nytt utryck den kvällen;

"har du någonsin blivit så rädd att du biter någon i axeln?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar