Planets Startsida Facebook

söndag 29 januari 2012

Träningsplanering denna vecka

Skönt att ha en dag ledigt från träning och tävling! Nu i efterhand kan man reflektera mer över tävlingen utan att vara så trångsynt som man var direkt efter loppet, och jag kan summera det jag kommit fram till i att jag är nöjd med prestationen.

Nästa helg är det tävling i Göteborg, nämligen tävlingen "Göteborg inomhus" vilken kommer att bli en riktigt stor och rolig tävling! Kanske kan jag få till ett betydligt bättre lopp då!
Jag har mycket kvar att träna på, vilket verkligen tävlingen igår indikerade på, så det blir till att nöta nu under veckan!

Planeringen denna vecka ser ut som följer:


V5
Måndag: Återhämtning +Bål
Tisdag: Starter + Snabb styrka
Onsdag:  Återhämtning + Bål
Torsdag:  Löpdrillar + Starter
Fredag: Tonus
Lördag: Tävling Göteborg inomhus
Söndag: Vila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar