Planets Startsida Facebook

torsdag 29 mars 2012

Sponsrad Video: The Gigabit Jump


Alla, titta hit och testa detta!
Den här videon är ju klockren!!
Eller, ja, video och video, det är ju trots allt i huvudsak ett spel!

Spelet är likt så många andra spel man spelat genom åren på internet. Du hoppar med en motorcykel och i luften skall du göra olika trick för att samla så mycket poäng du kan. Flest poäng vinner!

Det finns dock en bonus för de med snabbt bredband!
Desto högre hastighet på bredbandsanslutningen du har, desto högre hastighet kommer motorcykelåkaren att ha vid uthoppet. Högre hastighet innebär längre hopp och längre tid i luften. Detta gör att du hinner göra fler trick under hoppet och har chans att samla fler poäng!

Mitt rekord från Elviras dator blev 18.238poäng vilket jag tror är riktigt vasst med endast 5,5Mbit/s.
Jag skall testa hemma hos mig i Göteborg där jag har 100Mbit/s!

Men, frågan är kan någon slå mina 18.238 poäng? Picture, or it didn't happen!

Inlägget är sponsrat av Bredbandsbolaget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar