Planets Startsida Facebook

måndag 30 april 2012

Cortegen idag!!

Idag är det dags för dagen C! Cortege-dagen!! :)

Nu har vi byggt och byggt i en vecka på våra vagnar och dessa skall idag kring sex placeras på lastbilsflak!
Om man ser till hela cortegen så måste jag säga att det sannerligen är ett bra startfält i år! Många riktigt roliga och fyndiga vagnar har det blivit!

Vår vagn, ekipage 12 kommer att driva med att Reinfeldt ville höja pensionsåldern till 75!
Min roll i det hela kommer att vara att gå runt på marken som gamling och då och då tuppa av för att sedan bli upplivad då jag är för ung för att dö. Jag måste ju arbeta i några år till!

Hur som helst tror jag att det här kan bli riktigt bra och åtminstone fantastiskt roligt!!

Ses där ni alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar