Planets Startsida Facebook

lördag 5 maj 2012

Lördagsträning igen

Klockan sju ringde klockan denna morgon! Då var det bara att studsa upp ur sängen, slänga på sig kläderna, käka frulle och sedan bege sig in till stan för ett träningspass i slottskogen. Jag hade de mesta av träningskläderna, inklusive skor, i mitt studentrum i stan så jag fick svänga förbi där vilket ledde till att jag blev 10min sen till träningen. Men jag kämpade på under passet men kroppen svarade inte riktigt som jag hoppats, jag har nog en liten förkylning i kroppen. När jag kom hem så däckade jag i soffan och sov en bra stund, antagligen även det pga av att jag börjar bli lite krasslig. Men ett bra pass blev det! Kvällen spenderas hemma med familjen, vilket jag verkligen behöver just nu! Har så himla mycket på gång och flänger hit och dit så att bara få pusta ut lite och chilla är precis vad min kropp ber om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar