Planets Startsida Facebook

måndag 7 maj 2012

Sponsrad Video: Skrällen

Jag tror att många av er har sett den på TV. En av mina absoluta favoritreklamfilmer som går just nu. Det är Betsson som bedriver denna kampanjen om känslan av att pricka in ett högt odds!

I reklamfilmen har dom valt att illustrera "skrällen" som en person som reser runt på olika idrottsevenemang.. där det då skräller, rejält!
Att representera skrällen som en person är en otroligt härlig touch som får kampanjen att fastna i minnet! Han måste vara en av världens mest omtyckta personer! ;) Snacka om att han skulle kunna bli rik genom att idrottslag eller arrangörer anlitar honom för att kolla på matchen! xD

Texten från Betsson är så härlig att jag väljer att lägga upp den i sin helhet för er att läsa:

"Skrällen håller våra drömmar levande. Han får ligans bottenskikt att fortsätta hoppas på seger, och dig på läktaren att nypa sig i armen. Utan honom skulle alla matcher sluta som förväntat, och du skulle aldrig pricka in de högsta oddsen. Men som tur är finns han ständigt där ute. Du måste bara våga tro att han dyker upp. För det gör han garanterat, för eller senare. Och ärligt talat, finns det någon skönare känsla än att pricka in ett riktigt högt odds? Vetskapen att du satsade på det otroliga och fick rätt. Då är belöningen som allra störst. Både vinstsumman men framför allt triumfen i att få säga: vad var det jag sa?"


Kampanjvideon jag ovan talade om kan ni ser här nere och jag rekommenderar absolut att ni tar en titt för den är verkligen härlig!! :)

Sponsrad av Betsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar