Planets Startsida Facebook

söndag 24 juni 2012

Trött på att vara sjuk

Ni anar inte hur segt det är att vara super förkyld dag efter dag! Eller jo, flera är förkylda nu samtidigt som jag men ni andra. Jag kan inte heller träna fullt ut när det är det man vill mest av allt!!

Midsommar var otroligt trevlig men min energi var botten och jag hade ingen röst.. :/
Förutom det så kunde den knappt blivit bättre! Härliga människor och go stämning! Vi åt på långbord och sedan var det fri lek. Duktiga musiker höll energin uppe på kvällskvisten vilket verkligen var uppskattat!!

Under eftermiddagen på midsommardagen samlades de flesta igen och lirade fotboll på småslantens i Ödsmål. Riktigt, riktigt roligt!! Dock var förkylningen kass så jag joggade bara runt men det var sjukt kul!! :D

Men som sagt! Förkylningar är överskattade nu lägger jag ner skiten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar