Planets Startsida Facebook

lördag 15 september 2012

Körkort är ändå bra att ha!

Jag fick en sann uppenbarelse idag. Tusan vad glad jag är att jag äntligen fick tummen ur och prioriterade körkortet i sommar. Tro mig, jag har aldrig behövt det så mycket som jag gjort det senaste.

För att använda mig av en gammal klyscha, vilken frihet!
Det visade sig att veckan efter jag tagit kortet började en period i mitt liv då jag behövde det mer än någonsin. Ren tur eller hade någon högre makt ett finger med i spelet?

Hur som helst så är jag väldigt glad att den där biten av plast med mitt foto på ligger i plånboken. Tänk om man kunde få gratis bensin också.. då skulle jag nog spendera delen av min vakna tid ute på vägarna.

Nåja, så entusiastisk är jag väl inte, men det är en trygghet och frihet att ha! Den saken är säker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar