Planets Startsida Facebook

måndag 17 september 2012

Lugn 2km inleder höstträningen

Klockan 07.45 ringde klockan idag trots att vi inte börjar innan 10.00. Orsaken var att jag har bestämt mig för att smygstarta med höstträningen genom att ta en riktigt lugn morgonjogg imorse.

Tanken var att jag skulle testa kroppen försiktigt med en lugn 2km. Jag har varit lite krasslig sista tiden med bland annat hosta. Jag har även haft problem med baklåret under säsongen och vid stafettSM senast så gjorde det rejält ont.

Men testet idag gick riktigt bra! Jag sprang riktigt långsamt och kort bara för att känna på hur kroppen svarade och det verkar ha fungerat!
Set är faktiskt riktigt skönt med en joggingtur på morgonen! Man vaknar verkligen till!

Så här såg mitt lätta pass ut:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar