Planets Startsida Facebook

tisdag 9 oktober 2012

Sponsrad Video: Party Training with Ron Allen

Här får alla vi träningsnarkomaner en ny variant av träning. Återigen levererar Björn Borg en riktigt grym kampanj.

Det är Ron Allen som förklarar det nya, otroliga, fantastiska, konceptet som är på allas läppar; Party and Training.

Snacka om grymma träningsmetoder!! Jag ser verkligen fram emot att se folk göra dips på barstolar eller min favorit, drinken man tar en sipp av när man kommer i det övre läget i en situps. (Då jag inte dricker alkohol får väl jag ha mjölk, eller håll i hatten, Cola i glaset).
Tänk att ha denna man som personlig tränare! ;)

Hur som helst älskar jag konceptet! Björn Borgs kampanjer är alltid spännande och intresseväckande!

Så nu kan ni inte komma tillbaka efter vintern och påstå att ni är ur form pga allt festande!

Träning, form och festande går inte längre att skilja åt!

Sponsrat av Björn Borg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar