Planets Startsida Facebook

måndag 2 november 2009

Seg dag!

Goddag! Ligger i min säng å e halvkrasslig. Jag släpade mig iväg till skolan idag bara för att vi hade muntligtprov i spanska. Claudia, min lärare i spanska, förvarnade oss redan i början av terminen om att inga tillfällen för omprov skulle ges, så det var bara att sitta där snörvlandes å se glad ut! Men "todo fue muy bien" som dom säger i spanien å jag lyckades bokstavligt talat snacka till mig ett MVG! Efter spanskalektionen drog jag å käkade i matsalen, sedan bar det hem så fort jag kunde för att få sova en stund.

I kväll är det träning och jag har väl inte riktigt bestämt mig om jag skall gå eller inte. Även jag läser naturligtvis forskarrapporter och hör föräldrar som säger att man inte skall träna när man e sjuk. Men i ärlighetens namn så mår jag bara bättre av att träna när jag e förkyld! Det e väl något med hormoner eller något liknande som frigörs under ett träningspass. Jag vet inte, men det funkar iaf! Får väl se hur jag gör med det!

Kan runda av detta inlägget med att berätta att jag fick den stora förmånen att få träna med Ullevi i helgen! Det var fantastiskt roligt att få träna med personer som ligger på samma nivå eller till och med är bättre än vad jag är. Och tränaren Palmas skall ha en eloge, en jätteduktig tränare! Men framför allt så var det skönt att få träna med andra som tränar sprint då jag e ensam sprinter i Stenungsund.

Nu blir det lite gitarrspel! Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar