Planets Startsida Facebook

tisdag 2 februari 2010

Och så bar det hem igen

Ja, om ni har läst mitt förra inlägg så vet ni att jag varit och tittat på Samsunggalan i kväll. En helt okej tävling rent resultatmässigt, men om man ser till Christian Olssons trestegshopp så märkte man att han inte riktigt klarade av underlaget då det sviktade lite under hoppen. Sista hoppet av de tre "steg" han tar fick han inte iväg särskilt bra utan bara avslutade hoppet. Men det var otroligt skönt att Christian inte haltade därifrån med ännu en bristning i baklåret. Sex hopp mellan 16.50 och 17meter.
Den stora besvikelsen var dock Emma Green som inte kunde ställa upp då hon hade någon känning i ljumsken om jag förstod det hela rätt.
Tråkigt som tusingen!!

Förövrigt hade min fina faster fixat underbara platser som bilden visar!

Nu ska jag lyssna lite på damerna i framsätet som är redigt nervösa, nu fruktar dom tydligen att någon älg ska springa ut över vägen.. tänk vilka fantasier dom har va!

En underbart fin kväll som jag tackar min faster något otroligt för!

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar