Planets Startsida Facebook

fredag 5 februari 2010

Sen födelsedagspresent

Oj, skrattar fortfarande åt Josef Fares, regissörens, pappa! Vilken underbar man! Jan Fares heter han enligt wikipedia och är från Libanon.
Sjukt underbart när han i Skavlan på SVT 1 berättade hur han träffade Josefs mor och diskuterade huruvida Josef skulle träffa en kvinna eller inte.
Josefs farfar skulle tydligen ha bestämt att Josefs far skulle gifta sig med en kvinna som han inte älskade.
-"Älskade du henne aldrig?" Frågade Skavlan.
-"Nej aldrig", svarade Jan Fares! "Eller jo, efter några månader! Man lär sig!"
Helt underbart när han berättade att han kunde fixa en kvinna åt sin son,
-"Man behöver inte vara fin i ansiktet, bara i huvudet! Jag fixar! Bara man är snygg i huvudet!"

Vilken inställning!! klockrent!

Imorgon blir det min och Daniels försenade födelsedagsfest! Ska bli fantastiskt roligt! Drar dit till Daniel, där festen kommer hållas, vid 11.00 och börjar förberedelserna medan mammsen gör i ordning mat här hemma. Lär bli en heldel käk. Blir nog jätteroligt!

På tal om födelsedag så fick äntligen Smycka hem armbandet jag skulle byta mot det armbandet jag fick i födelsedagspresent av släktingarna. Problemet var att armbandet jag fick var för stort så att det bara skulle vara i vägen, jag har så smala handleder att dom fick specialbeställa in några storlekar så att jag fick ett som passade. Det armbandet som min röst tillslut föll på var smalare och mindre i diameter! Blev riktigt bra tror jag!

Så tusen tack släkten!
Här följer en bild -->

Hejsvejs

2 kommentarer:

  1. Felicia aka förgrisia6 februari 2010 kl. 01:45

    vi(jag, men jag talar för kollekttivet när jag säger) ÄR GÖÖÖÖRTAGGADE FÖR IMORGON! Det blir helt underbart. Synd att man inte fick äran att se dig idag dock... PUSSPUSS SEE YAH 2MORROEW ;D

    SvaraRadera
  2. Haha, låter schysst det som sades hos Skavlan! Så kul, oj har du fyllt år?:D Grattis i efterskott i sånna fall!^^ Som du säkert märker så är jag är lite dålig på att kommentera, mycket har hänt senaset tiden så det är inte alltid man hinner logga in ;)
    Ser att du var en av dom i skandinavium på galan, skulle själv åkt men det var så DUMT att det låg mitt i veckan :/ Aja, fler chanser kommer (:

    SvaraRadera