Planets Startsida Facebook

tisdag 28 juni 2011

Arbete och sedan förberedelse inför Spain

Sitter ute i solen och vilar mellan skrubbandet! Idag har vi gjort rent hyllor och nu väntar äntligen utomhusarbete i solen efter nio-frukosten!

Vilket fantastiskt väder för att vara Sverige! Känns sannerligen konstigt att lämna landet för en solsemester, men vad tusan! Spaniens ändå alltid Spanien och där är det nu ännu varmare!

Det skall bli fantastiskt skönt att komma iväg imorgon, framför allt ser jag otroligt mycket fram emot vattnet, att kunna simma med snorkel och cyklop! En av de dagturer vi skall göra är till vår "haj-bukt", jag kommer i skrivande stund inte ihåg det riktiga namnet! Där var vi senast vi var i Spanien och såg bläckfiskar och massa småfiskar! Efter det att vi kom hem så rapporterades det om att de hade sett haj i samma bukt! Kanske får vi träffa några i år!

Jag tänkte göra en större Spanien-special ikväll där jag berättar lite om vad vi skall göra och hur det sett ut tidigare i år!

Igår så fick jag gjort ett ganska bra pass, 3x30m accelerationsträning och sedan 3x120m "in and out"! "In and out" innebär att man springer första tredjedelen på max, sedan andra där man slappnar av och "flyter på" för att sedan avsluta med en sista tredjedel på max!

Ett tufft pass för min del då jag är otränad på de distanserna på träning!

Nu skall här arbetas!




Location:Sävgatan,Stenungsund,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar