Planets Startsida Facebook

måndag 27 juni 2011

Jag och Elvira på promenad i solnedgången

Ikväll gick jag och Elvira ner till havet för att sitta och mysa i solnedgången! Det var ganska mycket folk nere vid Söskär så jag och Elvira letade upp en ny plats på berget vi inte suttit på förut och bara satt och myste med varandra!

Med en pinne skrev vi lite på varandras ben och målade några hus och gubbar! Talang!

Jag fick en fantastisk ide´! Jag riggade min mobiltelefon och fotade ett foto varje minut på solnedgången! Dessa foton tänkte jag sedan lägga ihop till en liten film på vår vackra solnedgång i Ödsmål! Men det får bli morgondagens projekt! Då Elvira efter tjugo foton sparkade till telefon med foten så blev projektet lite halvdant, men det skulle fungerat mycket bra ändå! Då dog mobilen.. typissssskt! Batteri, släng dig i väggen!

Men imorgon så ska det bli en film på hur den vackra solnedgången i Ödsmål ser ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar