Planets Startsida Facebook

lördag 14 januari 2012

Bra pass och funktionär på resultattävling

Att komma tillbaka efter ett uppehåll är som att gå i en brant uppförsbacke! Man vet vad man vill men det går så långsamt och man vill så mycket!

Dagens pass bestod av 4x3x60m med gångvila tillbaka och 8' seriepaus. Riktigt jobbigt för mig eftersom jag ännu inte fått igång alla energisystem i kroppen.

Passet kändes okej, men inte mer! Det var bara under något av loppen som jag kände "studsen" i benen resten fick jag slita under! Men jag genomförde passet och kom ett steg närmare formen.

Resten av dagen agerade jag åskådare samt funktionär på en resultattävling för sprint och längdhopp i friidrottens hus! Riktigt roligt och många fina resultat som får det att krypa i benen på mig!!
Snart är det min tur!

Här är en film från tiden innan jag drog på mig smärtan i magen och missade tre veckors träning. Ta en titt vettja!!

Stillbild från filmen. Jag springer på mittenbanan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar