Planets Startsida Facebook

måndag 14 maj 2012

Senaste tiden

Jag har haft några riktigt bra dagar det senaste.

Torsdag: ett bra pass på Åby. 250meters test i ösregn som jag sprang på 28.5s vilket var rejält nytt pers. Jag har visserligen bara sprungit distansen denna säsongen men det känns positivt att det går framåt.

Fredag: riktigt rolig geocachingkväll med Elvira, Adam, Sandra och David! Vi tog några riktigt kluriga samt en mysig/läskig nattcach.
På natten sedan satt vi och spelade lite sällskapsspel vilket var väldigt trevligt!

Lördag: funktionärsarbete vid väskekontrollen vid götaplatsen under Göteborgsvarvet. Det var roligare än jag trodde men satan i gatan vad många dom var!? En upplevelse! Blev själv sugen på att vara med någon gång! :P

Idag har jag varit på kalas för Maria och det var riktigt trevligt att träffa alla släktingar igen! Jag har nog världens bästa släkt! :)

På onsdag är det dags för Elviras bal! Det skall bli roligt och Elvira har sett fram emot denna läääänge! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar