Planets Startsida Facebook

söndag 20 maj 2012

Stafett-framgång och bilder från balen

Det blev en riktigt härlig dag idag på banan!
Jag och pappa tog bilen till Lerum vid 12.30 tiden och jag passade på att köra så att jag får lite rutin inför uppkörningen som får bli av den här sommaren. 
Seriematchen idag gick i Stenkullen och det var flera lag som tävlade mot varandra genom att samla poäng. I varje gren gav vinst ett visst antal poäng, tvåa gav något mindre och så vidare. Varje klubb fick ställa upp med en representant och i slutet av dagen summerades poängen för att se vilka lag som skall få tävla i Lag-SM-finalen.

Jag fick erbjudandet att springa 200m men pga att jag inte känner mig riktigt i form just nu, har mycket annat att tänka på, så tackade jag nej utan bestämde mig för att helt lägga fokus på stafetten.

Stafetten gick riktigt bra! Alla i laget genomförde respektive sträcka väldigt bra och pga strul för de andra lagen så växlade jag jämt med några stycken men kom ur växlingen med ganska bra avstånd bak. Detta avstånd släppte jag inte och sprang först över mållinjen. En överlägsen seger för vårt lag!! HÄRLIGT!!

Ullevi vann även hela kvalet rejält och vi är nu klara för finalen!! NICE!

Här nedan kommer två bilder från balen! Jag hade den LÄTT snyggaste flickan med mig!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar