Planets Startsida Facebook

söndag 3 juni 2012

Riktigt härlig tävling! 10.93 på 100m! Sävedalsspelen 2012

Jag är riktigt nöjd med säsongsinledningen i år på 100m. Det blev två lopp under 11 sekunder som länge varit min drömgräns. 10.93 i försöken och 10.99 i finalen. Visserligen var det för kraftig medvind, +3.1 i 10.93 loppet och +2.2 i 10.99 loppet. Men förtusan! Det känns riktigt bra!!

Första loppen brukar utgöra en bra grund för säsongen och något att bygga vidare på. Med en sådan här kanonstart, trots dålig teknik så tror jag att det kan bli en riktigt intressant säsong.

Utesäsongen 2012, nu kör vi!!

Några bilder jag fann på facebook. 

Från idag, jag näst längst till vänster i grönt, foto: Ing-Marie Ragneberg


Lag matchen förra veckan, Foto: Mattias Abulu


Lag matchen förra veckan, Foto: Mattias Abulu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar