Planets Startsida Facebook

måndag 24 september 2012

6.5km så här på kvällskvisten

Jag har kämpat på bra de senaste dagarna. Styrka på kvällen med core-fokus och löpning om vart annat. Idag blev det 6.5km i snabbare tempo första halvan och mer åt nerjogg andra halvan. Jag sprang på någonstans 3.50fart under den snabbare delen, vilket inte är speciellt fort men en lagom hastighet då målet bara är att hålla igång dessa veckor mellan träningsperioderna. Det blev sannerligen ett kvällspass idag. Halv elva var jag inne i lägenheten. Inte optimalt men jag kände att det var bättre att få gjort det sent än att inte få gjort det alls! Imorgon väntar skola till 12 på dagen, därefter skall jag äta lunch med min faster och på kvällen kommer Elvira in till stan. På träningsfronten blir det lätt styrka. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar