Planets Startsida Facebook

onsdag 19 september 2012

En halvmil jogg i ösregnet

Igår kväll när jag satt och pluggade inför fysikduggan så fick jag plötsligt ett infall.
Tio minuter senare hade jag satt i mobilen i fodralet man fäster runt armen, snörat på mig skorna och var på väg ut mot en 30min jogg i ösregnet.

Tanken var återigen att ta det lugnt, riktigt lugnt, men att springa nonstop i en halvtimma. Man får ta det successivt. Så ut i regnet med mig!

Det blev till slut dryga halvmilen vilket kändes riktigt bra. Baklåret kändes åtminstone okej vilket trots allt är det viktigaste just nu!
Stor eloge till Göteborg som är helt otroligt fint på kvällen när man springer runt i stan med lugn musik i öronen!

Ge mig någon vecka så skall nog min kondition vara i bra skick igen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar