Planets Startsida Facebook

måndag 17 september 2012

Kvällsjogg!



Elvira smsade att hon skulle komma till mig i stan ikväll. Nice!
Hon passade även på att fråga om jag kunde möta henne vid Brunnsparken. Jodå det går väl tänkte jag!

Så jag gjorde två flugor på smällen. Dels så mötte jag Elvira och dels så fick jag mig en kvällsjoggingtur! 2 löprundor idag!
NICE!

Så det blev till att snöra på sig dom nya dojjorna och springa ner till brunnsparken. Fortfarande i behagligt tempo. Snitt på 4.22/km och låg på 3.5/km sista biten på avenyn.
Då jag fortfarande har tjockisvecka (dom två enda på hela året) passade jag på att besöka Mc Donalds efter springturen. Har man tjockisvecka så har man! ;)

Men det känns åtminstone bra att kroppen svarar så pass väl som den gör!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar