Planets Startsida Facebook

fredag 28 september 2012

Sponsrad Video: Framtiden blir bättre med fiber

Här kommer en ooootroligt nice film från Telia.
Jag älskar att titta på filmer på youtube om nya innovationer och hur framtiden kan tänkas se ut. Nu har jag hittat min absoluta favorit bland dessa filmer.




Telia har lanserat en kampanj om fiber som är sjuuuuuukt nice! Jag skulle göra vad som helst för att få uppleva en sådan framtid. Jag vet att det skrämmer många men jag som är ett enormt fan av teknik ÄLSKAR DET!!

"Hur skulle tillvaron kunna vara om den vore smartare, snabbare och mer intuitiv? Hur skulle hemmet kunna bli bekvämare och jobbet smidigare? Nöjen roligare och vänner komma varandra närmre? Här ser du Telias vision av vilka nya möjligheter som med fiberns hjälp snart kommer att finnas inom räckhåll. Exakt hur det kommer att se ut, vet vi inte ännu. Men vi är strax där."

Nu under hösten lanserar Telia ett nytt supersnabbt bredband. 250Mbit i sekunder är fantastiskt!
Bredbandet i fråga är väl lämpat för familjer med flera källor som använder internet samtidigt exempelvis datorer, surfplattor mobiler, ondemand-tjänster med fler.

Telia Bredband 250 passar när du vill:

  • Streama musik, titta på film/filmklipp och använda ondemand-tjänster
  • Spela on-line med superkort svarstid
  • Skicka och ta emot tunga filer utan att behöva vänta på upp- eller nedladdning
  • Vara flera som ska kunna göra alltsammans samtidig

Sponsrat av Telia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar