Planets Startsida Facebook

söndag 2 september 2012

Ett nytt kapitel i mitt liv har påbörjats

Nu är jag tillbaka igen. Tusen orsaker, både trevliga och otrevliga har riktat mina tankar och min kraft åt annat senaste tiden. Men nu är jag tillbaka!

Jag hade ett riktigt bra JuniorSM denna sommaren. 11.03 på 100m i lätt motvind är jag riktigt nöjd med, lite surt dock med tanke på att med medvind i ryggen så hade jag sprungit under 11 sekunder för första gången. Även personbästa på 200m med 22.53. Hade jag lagt ner mer fokus på 200m och sprungit fler tuffa längre lopp på träning så skulle jag kunna prestera riktigt bra på 200m. Kanske något för framtiden!

Igår bjöd min faster med mig och Elvira till Finnkampen vilket var sjukt kul! Jag älskar stämningen vid stora tävlingar, riktigt riktigt nice!

Idag har jag flyttat in i mitt lilla studentrum igen inför den nya terminen på Chalmers som börjar imorgon! Jag har både positiva och negativa känslor inför studiestarten, men det brukar bli bra när man väl kommit igång!

Ett nytt kapitel i mitt liv har påbörjats, med mycket energi och målmedvetenhet!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar