Planets Startsida Facebook

lördag 7 november 2009

Blir träningsläger och inget piano för mig

Godmorgon! Ja, jag är tonåring, då är klockan 12.15 fortfarande morgon. Jag skulle egentligen varit i gbg vid det här laget och tränat med Ullevi, men tyvärr fick jag lämna återbud då min förkylning inte blivit bättre och det känns onödigt att åka iväg dit om jag inte kan prestera 100%.
Istället blir det nog lättare träning hemma, jag skall samråda med min tränare senare angående innehållet i dagens träning.

Men den största anledningen till att jag skriver detta inlägget är att jag nu på morgonen fick ett sms av hon som har hand om den här dagen då jag skulle spelat piano. Tydligen var det ännu tidigare än vad jag trodde, vilket resulterar i att jag inte kommer hinna med någon träning alls under lördagen på träningslägret kommande vecka.
Det är nämligen under lördagen som själva "huvudaktiviteterna" kommer äga rum, och dessa vill jag verkligen inte missa.
Tyvärr så fick jag då lämna återbud till musikdagen och därmed är omröstningen avslutad. Jag tackar alla som röstat, men tyvärr så ändrade dessa nya faktorer förutsättningarna och gjorde det omöjligt för mig att kunna spela istället för att träna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar