Planets Startsida Facebook

torsdag 12 november 2009

Hektiskt

Ber verkligen om ursäkt för den dåliga inläggsuppdateringen som varit och tyvärr kommer att fortsätta ett kort tag framåt! Jag har helt enkelt så fruktansvärt ont om tid, så tyvärr måste jag prioritera bort bloggen några dagar! Jag lovar att jag kommer ta igen detta inom kort!

Kort sammanfattning av träningen idag:
Bestod av först en 25min jogg utomhus efter uppvärmningen, och sedan lite "gymnastisk-styrka" i en liten gympasal!

Imorgon så åker jag till Göteborg, tror att det är Hälle, som skall hålla i ett litet träningsläger fredag till lördag!
Hur som helst så skall det bli toppenkul! Hoppas att man får träffa lite roligt Göteborgsfolk när man ändå är i stan!

Nu ska här sovas!
Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar