Planets Startsida Facebook

torsdag 5 november 2009

Lätt jogg

Fick iaf komma utanför dörren idag! Nu på kvällen så tog jag en lätt jogg på 15min i relativt lugnt tempo bara för att "känna på benen" lite. Sedan efter 15min så kändes det helt ok, så då tryckte jag på ganska hyfsat i 10min. Blodsmak i munnen och trött i benen är en bra reaktion från min kropp! Kändes väldigt skönt att få komma ut igen. Fast idag var väl mer ett förberedelsepass inför morgondagen då det lutar åt att det blir 150meters-inervaller eller möjligtvis den tråkigaste träningsformen; gym. Relativt lätta vikter med fler reps väntar i så fall!

Passet idag avrundades med bålstyrka eller core-träning som egentligen är den bättre benämningen på träningsformen. Styrka på Pilatesboll blev det sista jag gjorde idag i träningsväg. Har precis käkat köttbullar och stektpotatis och nu väntar duschen!
Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar