Planets Startsida Facebook

torsdag 5 november 2009

Omröstning: "River flows in you" eller träning

Hej, jag har ett problem som jag behöver en mindre omröstning för att lösa! Så jag ber att alla lägger sin röst på det alternativet dom anser är det bästa.

Problemet är det, att lördag den 14 november så skall en musikdag hållas i vårat kulturhus i Stenungsund, och jag har blivit ombedd att spela "River flows in you" av Yiruma, som jag tog ut en kväll för några veckor sedan då en vän till mig älskar den.
Jag har hört att den har någon koppling till Twilight-filmerna, men jag vet inte. Hur som haver skorna skaver, så hade jag tänkt att vara med på ett träningsläger i friidrott som distriktet anordnar under fredag till lördag.

Så frågan är, hur tycker ni att jag skall göra? Är min version så bra att det skulle vara synd att inte sprida den och visa upp den under musikdagen? Eller bör jag istället satsa på att inte bara träna under fredagen utan hela lördagen också?

Rösta gör ni till höger under "Om mig"-sektionen. ---------> (Omröstningen är avslutad)


5 kommentarer:

  1. Jag tycker du spelar som 10,50 på 100 meter så mitt val är lätt. Välj musiken. Du missar inget väsentligt träningmässigt eller inspirationsmässigt. Det är en ypperlig kombination musik och idrott!
    Mitt val är enkelt! Elisabeth i GKIK

    SvaraRadera
  2. Jag säger träna mer.
    Du är välkommen upp till mig så skall jag visa hur du skall göra :-)
    Hälsningar din ödmjuke Magnus

    SvaraRadera
  3. Som den glade estet jag är. så må jag säga att det var grymt vackert spelat! keep on rocking! / viktor O.

    SvaraRadera
  4. sjukt bra som vanligt , saknar din musik !

    SvaraRadera