Planets Startsida Facebook

lördag 14 november 2009

Träning Lördag


Dagens pass i Göteborg under detta "lägret" blev 16x120m med ungefär 1min vila. Lite mindre kanske! Kändes helt ok! Lät de andra springa före vid starten och jobbade mig ikapp dom sedan! Lättare att jaga än att bli jagad som man säger! Men sista intervallen så körde jag på! Då gick det snabbare!
Lätt styrka med medicinboll avrundade detta passet.
Vi duschade tillsammans efteråt och sedan sa vi hejdå och gick skilda vägar!
De från Uddevalla skulle med bussen och pappa skulle komma vid 14.00, så jag gick tillbaka in för att prata lite med de från Ullevi som då tränade styrka.
Sedan blev det min uppgift att underhålla Sabina Winqvist då hon hade tråkigt innan hon skulle börja sin träning!

Nu sitter jag hemma och tar det lugnt! Ska nog ta å se om gitarren är stämd!

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar