Planets Startsida Facebook

torsdag 21 januari 2010

Tillbaka

Sådär, då hoppas jag på att detta är början på en ny era när det gäller mitt bloggande. Hoppas på att jag klarar av att hålla ut lite längre denna gången! Anledningen till det långa uppehållet var den att min tid hemma där jag har min dator inte räckte till för pluggande och samtidigt ha detta projektet vid sidan om! Visserligen så har jag en bärbar dator, men den är för tung för att ta med sig till skolan varje dag. Lösningen blev en minilaptop i födelsedagspresent från mamma och pappa som kommer underlätta för både läxor och blogg plus att jag kommer ha något att göra då jag, likt nu, sitter och väntar på att träningen skall börja.

Nu skall jag avrunda här och göra lite matte. Vi har Matte C-prov imorgon.
Förövrigt kom precis Johanna Rydberg in i klubbstugan och behövde värma sig några kilo! så nu blir det plugga och sedan träning i Storahöga!
Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar