Planets Startsida Facebook

lördag 30 januari 2010

I bussen till Karlstad


Nu är vi på väg mot tävlingen och åker i en rishög till buss. Grattis, vi borde valt Orientarnas buss.. För att nämna något så är locken man fäller ned som sitter fast på stolsryggen kladdiga av gammalt kaffe och andra klibbiga saker och så funkar inte toaletten, vattnet hade tydligen frusit under natten. Dom har inte satt igång någon film på TV-apparaterna och busschauffören är allmänt skum! Här trivs jag som fisken på.. land!
Nej, det blir internet och ipod på högsta volym för min del. Men vi är väl snart framme tror jag, planerad ankomst var ca. 11.00 men vi är försenade vad jag vet. Kul för höjdhopparna Fredrik och Alex i bussen som har första start vid 12.00 om vi blir ännu mer försenade.

Det löser sig som vanligt antar jag, ska nog ta å luta mig tillbaka och sova en stund. Somnade i soffan framför tv:n igår kväll vid nio-tiden och vaknade vid elva (23.00) och gick å duschade osv. sen var jag hur pigg som helst och kom inte i säng förrns halv två, vilket inte va så bra eftersom jag skulle upp vid 06.00 idag!
Så jag vet inte om jag har sovit för lite eller inte efter som jag sov i några timmar på kvällen.

Det löser väl sig det med. Himla skitvägar till Karlstad förövrigt, kurviga och går upp och sen ner och sen upp och sen ner...

Nu ska jag se om jag somnar!
Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar