Planets Startsida Facebook

tisdag 31 januari 2012

Nu mår jag bättre!

Sov väldigt dåligt inatt! Förkyld och otroligt torr i halsen! Så jag Spenderade natten med att försöka svälja och dricka vatten! Ooootrooooligt frustrerande!

Så när klockan ringde i morse hade jag inte sovit många timmar och jag mådde inte speciellt bra!
Men jag fick pallra mig iväg till föreläsningen som började klockan åtta, men när den var slut så unnade jag mig att åka hem och sova istället för att gå på datorlaborationen! Detta kunde jag göra då jag ändå var klar med programmeringen!

Så nu har jag återvänt till Chalmers och sitter och lyssnar på dagens ekonomiföreläsning! Den en och en halv timmas sömn jag fick förut gjorde gott och nu känner jag mig redo för art träna efter föreläsningen!

Dagens pass kommer att bestå av snabb explosiv styrka, spänstträning samt startövningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar